Reportaż z eventu – relacja i reklama

Eventy to m. in. organizowane w celach integracyjnych imprezy, często połączone ze szkoleniami. Reportaż to modna metoda zapisu relacji takiego spotkania. Zapis ów, oprócz relacji z wydarzenia, zawiera także opinie, wywiady i ocenę imprezy. Bywa, że w takim reportażu umieszcza się również historię firmy.

W jakim celu tworzy się reportaże z eventów?
Czym różni się taki zapis od tradycyjnego filmu?
Czy film z eventu jest sposobem komunikacji?
Co znalazło się w relacji z eventu firmy kosmetycznej?
Czy wiesz, że ciekawie i atrakcyjnie przygotowany reportaż może osiągnąć olbrzymią oglądalność Internecie?

Reportaż jako sposób komunikacji

Film z eventu to oryginalne narzędzie komunikacji z rynkiem i promocja przedsiębiorstwa. Umieszczając rzetelny zapis spotkań, imprez czy też szkoleń na stronie firmy lub na YouTube, informujemy konkurencję i klientów o rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Taki reportaż jest świetną formą promocji firmy lub produktu.

Reportaż z eventu, umieszczony w Internecie, stanowi świetną reklamę firmy.

Reportaż z seminarium firmy kosmetycznej

W Warszawie w hali sportowej odbyło się seminarium dla kobiet. Event ten był organizowany przez firmę kosmetyczną Mary Kay. W reportaży znalazły się pokazy, przemówienia i występ hiszpańskiego piosenkarza, który był atrakcją wieczoru. Głównym punktem dnia była ogólnopolska prezentacja nowej kolekcji wieczorowej Orsay z makijażem Mary Kay. Wszystko, oczywiście, w odpowiedni sposób zmontowane, z atrakcyjnymi ujęciami i ścieżką muzyczną.

Do realizacji filmu z eventu warto zatrudnić profesjonalną ekipę, która zajmie się również postprodukcją.