Reportaż filmowy jako wiarygodny przekaz

Wideo jest dla Internetu naturalną forma przekazu. Oglądać jest łatwiej niż czytać, dlatego taką popularnością cieszą się wszystkie materiały filmowe. Reportaż to świetna forma reklamy dla każdego przedsiębiorstwa. Jest traktowany jako wiarygodne źródło informacji.

Dlaczego reportaże filmowe cieszą się dużą popularnością?
Co przedstawia reportaż filmowy?
Czy film może być reklamą firmy?
Czy w reportażu warto łączyć materiały archiwalne z aktualnymi wydarzeniami?
Czy wiesz, że zrobienie wiarygodnego reportażu jest czasochłonne, dlatego często wynajmuje się do tego profesjonalne filmy?

Filmowa promocja

Rzetelnie zrobiony reportaż wideo może stać się świetnym chwytem marketingowym dla firmy. Relacja z targów, pokazów, szkoleń, ukazana w sposób obiektywny i zamieszczona na stronie firmowej, stanie się elementem promocji przedsiębiorstwa. Warto w takim reportażu umieścić wywiady z pracownikami czy też opinie o produkcie. Można też przedstawić historię firmy.

Reportaż filmowy jest bardzo ceniony, ze względu na konwencję obiektywizmu i wydźwięk paradokumentalny.

Jubileusz

Reportaż z 10-lecia firmy, będącej światowym liderem w zabezpieczeniach budynków (technika przeciwpożarowa), to świetny przykład reportażu filmowego. Materiał był realizowany na żywo i jednocześnie transmitowany na ekrany ustawione w budynku teatru. Dodatkowo przygotowano fragmenty archiwalne, pokazujące historię firmy w Polsce.

Świetnie zrealizowany reportaż może stać się cenną formą promocji firmy i naszego produktu.